誰他媽偷走我的時間?


過去一年,公司接左個新客之后,我的人生變得越來越閪噓,人生亦開始失去左自己的主動權,而主要的問題係好多人都唔會為意。


由於工作的關係,有一部份人成日都認為我好得閒,大部份時間只需要對住電腦就可以,而且時間安排彈性,對於好多人黎講係一份好油的工作,而我更懶得去解釋,因為我一直只係同人講你又唔係我,你知條春咩?不過,慢慢呢種對我工作唔理解的人的comment,開始令我覺得好L煩了,特別係D時間開始不由自主地被偷走的日子。


其中一個我認為主要折磨我的原因,係科技上的發達。而家世界轉得太快,加上我個work係global,由香港時間,到中亞時間,然后歐洲時間,直至美國時間,一日大約有20個小時左右都有人工作緊。而工作的溝通,主要亦透過email,相比起二三十年前,email實在也方便左好多,但變相亦令事情演變得好快,每個人的說話權亦同時放大,故此每日的email亦開始變得好多。


多係一個乜野的定義,我曾經亦同一個同事討論過,而呢個同事不嬲都係中意扮野同講反話,佢亦講話D email多到做唔晒,我問佢一日幾多個email,佢一路搖住頭咁答我唔多,一日都係50個左右。對於佢黎講,或許一日50個已經好多,我亦唔challenge佢因為佢的工作係收左email后亦要處理先可以做出。不過,當佢反問我的時候,我話我平均一日150個email,d客癲的時候可以去到250-300個,當時佢亦無乜聲出。


所以,當你見到我對住部電腦可能好輕鬆的時候,實情係有時我亦做到頭暈腦漲,特別係好多時我的角色係要將十样八样野的資訊溶合后先答個客,有時D同事唔生性,或者質素唔夠諗唔通D野,又要迫我再叫佢再做時,D客又會發癲咁追。而且,客的無理更加係令我發癲,佢地做錯野就無問題,佢地自己內部唔溝通,亦無問題,佢地阿A改左D野,阿B又話收唔到我地D野,話番比佢聽阿A改左,無賴地佢就要我地馬上交,亦無問題。不過無計,客係大L晒的,我為左財務自由,亦會忍你。


不過,好多人仲人唔會明白,我地講緊一個客,唔係得一個人。一個客,可以係幾十人,係幾個時區,有幾個唔同的性格,亦係唔同的時間工作,有唔同的工作要求。因此,你可以預期,有D人中意係一朝早8:00鐘做野,有D人中意臨收工先做野,亦有D人要夜晚做野,更加有D人係星期六日先做野,又或者有D人係聖誕節做夜,你過年做野云云。我的工作,就係局住去entertain呢班仆街。


可能你又會話,咁你收工咪收工囉,有咩聽日先做?可惜的係,呢個世界已經變得越來越放便,電話基本上一響就搵到你,不過有D客都知你係夜晚唔會煩你,但可惜係email更加變得豬閪,因為一個email如果突然係你唔留意的情況下投訢你,如你收工后9點10點,你唔即時禁住,到歐洲美國時間,就會星火燎原咁由一個email,變成5個甚至10個email。而當你仲唔知死的時候,第二朝個客中國區的人,見到咁多鬼佬都出聲投訢,一件簡單的事情,變會無故被放大十倍甚至百倍,然后同你攞的報告,做的測試,要求的會面,來來回回的email,問與答,可以又折騰你好幾日,不過原意,可能只係一個簡單的答案就能解決,呢個就係工作上的政治問題,而timing亦變得相當重要。


所以,如果你做緊同我一样的工作,你會發現你無時無刻都會好緊張,因為你永遠唔會知道下一分鐘發生咩事。而且,你可以係一個完全以為自己好L得閒的情況下,望一望個手機突然會爆20-30個email出黎,便會發現馬上你就會變得不再有空。當然,閪客折磨你的方法有許多,光係叫你填千萬個表,但裡面的訊息仲係一样,已經可以玩到你傻。


從第三者黎睇,永遠你只係對住電腦,永遠比人感覺,你就係好L得閒。之但係,邊個又知道係電腦面對的世界,瞬息萬變,靜靜地可以偷走晒你的時間。我特別唔中意的係,仲有人要去研究同討論我點解可以去食飯,點解可以去玩。難度,我要一星期做足168小時,做L死先叫夠麼?


我真係好唔想再咁工作落去,不過,無人會明白。

留言

  1. 所以財務自由后可以做自己所喜歡既事情才是真正既自由

    回覆刪除
  2. 工永無出頭, 一出頭就煩了:
    "土" 做到入土不能為安
    "干" 終生干你老味, 很撚不是味兒

    回覆刪除
  3. 其實要多謝啲閪工 / 閪客,冇左佢地,點會推動地我地要財務自由?

    回覆刪除
  4. 我日日都對住d西客,無佢地,我唔會發奮!

    回覆刪除
  5. 你是你,沒有一個人會完全明白你嘅人生

    回覆刪除

發佈留言

此網誌的熱門文章

被退休的CEO

DSE題三: 專精一事還是多元人生

大圍車位的潛力