人生目標在公屋


前陣子施老闆係電視訪問話梁特首如果係有料到的,就係帶更多人脫離公屋,而唔係使更多人進入公屋,個人認為係非常合情合理的,不過唔知點解好多網民留言話咁样施老闆就會有更多生意做,又叫佢捐左副身家出黎芸芸,總之就好似覺得公屋係好合理,施老闆講就係為左接生意咁。


先唔好講施老闆其實係2008年已經捐左中原股份比施永青基金會做善事呢D部份網民唔知的事實,但我好奇怪點解有咁大一部份的人好似好中意公屋咁,差唔多為左層公屋就又唔肯升職又唔肯加人工,其實簡單D講,我睇到的係連將來的所有上流機會都唔要,搞乜?


點解咁講,先睇入息入公屋,一個人連1皮都無,2人皮五,當你唔駛交租,我想問做得乜?


1人 9347
2人 14474
3人 19274
4人 23305


可能我唔夠屎忽,但我只係諗一個合乎資格的人入住公屋的話,如果你仲係一個大學生,我真係覺得係"刁架"。好話唔好聽係香港正正常常大學生做兩三年野皮半一定有,三五年兩萬頭亦絕對唔難,但竟然係職場都唔試下幾年,反而同D弱勢社群爭福利,搞乜?


當然,香港叻仔多,入左多之后,暪呢样暪果样,過左都係交下雙倍租金,咁都未嘗唔係一個方法,不過與其係咁點解唔好好地做人呢?


老實講,條路點行每個人都唔同,之但係有手有腳搶左人地條路黎行我就總係覺得唔係咁通。再者,係私樓市場可以享受資產升值的機會,亦可以享受財務自由的人生,只要你肯摶,四十歲五十歲退休都唔係難事,我又唔係咁認同有樓奴之說,問題只係你有無適當的思維去做事。


不過,如果你的人生目標只係一間公屋,你的眼光實在短淺,因為公司如果比機會升你職比野你做,你唔敢做,因為你唔可以無左間屋。你的人工限制左你亦唔會有太多的外遊機會,唔會有太多食好野的機會,唔會有太多擴闊視野的機會。再講"沉"D,人地十皮八皮可能都係一個bonus甚至係一個月的人工時,對你黎講,竟然係人生入面好大的一舊錢,成世人咩機會都無晒,要層公屋黎困住自己,把L咩。



要左一層公屋,人生只會夾左係一個極度狹窄的空間,如果你係無得揀都無法,但如果你後生細仔,竟然當係人生目標,咁就真係不該。所以,施老闆講得好岩,因為香港人只有走出公屋,先會有更多的機會,有更闊的天空,但呢家起更多公屋做誘因,令有部份后生仔竟然放棄人生去視公屋為目標,都唔知咩政府會有咁的政策。



留言

  1. 果D網民根本就係窮人思維!冇得救!
    ~家肥

    回覆刪除
  2. 錯哂,D人的想法係快快趣趣有公屋,永遠冇入息審查,冇雙倍租市值租。之後人工加到笑,買返三五七個單位收租加升值,而租客又好乖,私樓又升,著數哂,不知幾L有遠見。

    回覆刪除
  3. 我不反對起公屋, 也不會貪這些福利。諗住呃呃騙騙住一世公屋嗰啲, 只可以說一句, 呢啲野, 遲早要還的 ...

    回覆刪除
  4. 公屋是有萬般好處, 永不敗之地。 私樓有升有跌, 當然公屋是王道。
    結婚, 轉大。生多一兩個, 轉大。仔大女大過入息, 轉走名。罵架, 分戶。換樓, 用綠表。經濟唔好, 唔加租。經濟好, 即通帳加, 唔加租。

    回覆刪除
  5. 一邊睇文嘅字眼一邊系心演繹你打文嘅心情,
    代入你,
    有時人真系吾爭氣,不過我身邊也好多呢類人,最糟糕系,他們會遊說埋人

    回覆刪除
  6. 認同有家底的人如果受限制於公屋, 會變左"人工限制左你亦唔會有太多的外遊機會,唔會有太多食好野的機會,唔會有太多擴闊視野的機會", 分分鐘仲錯過事業的起飛
    但係, 請問隊長點睇一D 買樓俾唔起首期, 租樓就俾租金食左一半人工個班人? 儲錢難儲, 份工越來越難保...

    亦認同公屋係有需要人士的安全網, 不應該淪為人人爭取的自以為權利
    但係, 的確有班人求買樓不得, 租私樓則被劏一頸血, 分分鐘渣都冇得淨
    我相信, 好多呢類人其實係當公屋一個踏腳石, 而唔係目標
    現行制度下, 公屋暫時係有瓦摭頭的一個選擇
    長遠, 政府及地產商是否可以想想推出一些樓盤切合呢班人的需要, 而非帶頭對他們口誅筆伐呢?

    唔知閣下點睇?

    回覆刪除
    回覆
    1. 咁即係比D咩樓盤佢地?
      你要改變個世界, 定係按世界已定的規則去玩, 是自己的選擇. 我無乜意見.

      刪除

發佈留言

此網誌的熱門文章

被退休的CEO

DSE題三: 專精一事還是多元人生

大圍車位的潛力