操盤實例 -- 首期計數篇


--------------------------------------------------------------------------------------------------
隊長你好,開始睇你嘅文章大概三個月,好遺憾點解咁遲先留意倒,好似浪費左好多時間同機會,不過遲左好過完全留意唔倒。睇左你啲文真係對生活有返希望,希望可以早啲財務自由。

是咁的,我同女友(認識九年)打算買樓收租,唔知夠資格咩,因為以前無留意開呢方面,問左白癡野請見諒。詳細資料如下:

我:
26歲,月入16k,家用1.5k,自已食飯交通2k,無咩娛樂,其他支出都女友拍拖當3k,其他可儲起。

女友:
25歲,月入18k,家用2k,基金1k,自已食飯交通2.5k,購物3k,其他可儲起。

兩人手頭現金大概500k。

以呢個case有無可能上車?買樓收租邊區較適合?點先可以generate倒最大profit!?
希望隊長可以抽時間回,感謝!
--------------------------------------------------------------------------------------------------


首先我都想講番呢個世界都係充滿勁人,以你兩個的人工,手頭兩人竟然有500K,真係唔知係我自己廢,定係你兩個係儲錢之王,有咩秘方記得反過來教下細佬。


不過,計數還計數,睇你兩位的人工,我大約當你可以每月儲到8k,你女友每月又8k,即每個月兩位可儲16K啦,即一年可儲192k (即你地過去三年都應該有很良好的紀律)。


如果要買樓出租黎講,首先以目前合法的前題下,mortgage係要50%,而我亦唔會教你地做犯法野(並唔表示無人咁做),故此,如果你要買樓收租,我假設買層2.5M左右的樓,你大約要1.25M +雜費,我就當1.35m吧,以你們的人工,加埋可能預期度的人工加幅,可能要多4年時間左右先夠,而呢條路就係乖乖咁玩的玩法。


當然,以你地目前的錢,其實亦已經足夠以9成上會先上車,同样買2.5M樓,成本大約就350K左右,你買完仲有錢剩。呢個玩法的前題下係你必需自住,而且仲會有按揭保險,total都差唔多比多十皮八皮野。而咁玩的話,你可以以先供的模式去買左層樓,如果樓價升左,你唔收租亦可賺樓價又賺儲錢。


而如果你想慳個保費(成十皮八皮野),咁你就可以儲到30%首期,即借70%左右,以2.5M計,你首期大約要850K,按你地儲錢的速度,兩年后亦可以買到。玩呢個方式好處係你絕對慳保險之餘,供款亦會輕鬆好多,而且呢兩年后如果你摶睇跌市都仲有時間。不過,放租呢,理論上,都係唔得ge。


所以呢,你話買邊度我都唔會答到你住,因為年年都有落后的地區,睇你幾時買先得。不過我用得2.5M左右的野黎講,你自己亦可以搜尋下,呢家3M樓下又仲有可能有2.5M的屋苑,香港所剩無幾,上網花小小時間就搵到ga la。





留言

此網誌的熱門文章

被退休的CEO

DSE題三: 專精一事還是多元人生

大圍車位的潛力