上車準備

前陣子,我參加左一個上車的準備講座,當然如果講上車我已經遠遠超越呢個水平,但係基於好奇心同了解下呢個講座,我決定去親身体驗下。


講者的出發點係以過來人的身份講上車的經驗分享,內容以瞄準上車未買過樓的參加者為目標,分享一下各項因素,如果以我的評審角度黎講,內容算叫做對準左班參加者,表面上都算交足料,以呢個價錢去比番呢個內容,算係值回票價。而講者比我的感覺,係數據上同市場的消息上都有一定的認知,不過從某幾個Q&A的答案時,就顯出略為係數據理論左一點,即係可能實戰方面就應該係比較弱,導致有幾個points我覺得個答案唔係太完美,不過都係果句,上車客的智識係呢堂算係足夠了。


其實以上車黎講,我認為大部份人都只需要好少的知識基礎就足以上車,比如話成交數據,銀行息口,同埋自己的資金,剩番落黎其實要的野好少,因為你之後祗需要搵個Agent佢就會狂sell你,而且你上車的話好大機會係自住,自住又即係睇你自己中唔中意呢間屋,有無景,噪唔噪,呢一堆野太主觀,根本無得教,亦無撚得拗,所以上車好多人一般只會問下親戚意見就能下決定。


不過,如果你問我的話,上車其實最主要的一样野除左你上唔上到車外,更重要的係你點轉車。邏輯上,上車只係第一步,即係好多時你會聽人講細細地買左住住先,就係咁解,第一層樓基於你資金唔多,唔好諗質素先,所以好多時上車的人就真係咁做,最後會出現一样野係有買貴無買錯,不過買貴就即係賺少左,賺少左就即係你之後轉車的選擇又少左。


所以,如果你話上車唔考慮轉車果下,咁你就濕劑。舉個例,比如你住荃灣三寶,屋企人叫你住近D,但三寶你又買唔起,局住入去荃灣市中心買座單支野,見人地有個靚裝修高層,比個Agent sell多兩下,又因為筆直係咁多無得揀就買左,之後先發現原來自己層樓破晒位入,樓上樓下撘電梯時都多謝你一聲,之後你等十年八載,發現原來你層樓賺左50萬,諗住開開心心轉樓之際,點知原來出面D樓間間都係咁易升100-200萬,而且你層樓附近又無中原美聯,得番幾間地產仔但你等幾個星期都無台客上黎睇,最后局住減20萬賣出,減埋佣都有20-30萬賺,買錯就無,不過都叫做買貴左,人生又浪費左十九幾年。


所以,我地操盤的人,除左數字上的野之外,亦好在意其他數字上反映唔到的野,呢D野係要經驗累積番黎,並唔係話睇多幾份報紙做多D數據分析就知道,所以如果一個真係想諗清楚上車的人,其實我可以話比你聽呢家好大機會係無人幫到你,包括你自己,因為你同我講話諗得好清清楚楚時,其實只係得啖笑,因為你只係諗你買唔買得起同中唔中意,其他長遠的野你根本唔識亦唔明白更睇唔到。


睇到呢度又唔駛太灰心,因為呢個世界亦有好多幸運的人,因為你可以幸運地買到一間平屋,幸運地遇到一個傻業主,幸運地買到一間潛力爆發的屋,總之幸運地執到寶,呢样野我又吹你唔漲抆你唔長,不過謀事在天,成事在人,你如果真係乜都唔識又扮識的話,咁就真係希望你本身係一個好好彩的人,但我個人就偏向計數精D叻D,起碼買完坐都坐得舒服D。


Ps. 有好多網友久唔久會問我點計數,亦有人問我會唔會開班教下,呢家我都仲係度諗緊,不過而家未有太多誘因去令我教,不過如果你有興趣的話,不防係留言區留個言,等我了解下大家點睇都好。

留言

  1. 我有興趣 或者你開個私人GROUP都可以啊

    回覆刪除
  2. 要經歷過才會明白: 之後先發現原來自己層樓破晒位入,樓上樓下撘電梯時都多謝你一聲,之後你等十年八載,發現原來你層樓賺左50萬,諗住開開心心轉樓之際,點知原來出面D樓間間都係咁易升100-200萬,而且你層樓附近又無中原美聯,得番幾間地產仔但你等幾個星期都無台客上黎睇,最后局住減20萬賣出,減埋佣都有20-30萬賺,買錯就無,不過都叫做買貴左,人生又浪費左十九幾年。

    幸好居然係20年後有沙中線落成, 希望在2017....

    回覆刪除

發佈留言

此網誌的熱門文章

被退休的CEO

DSE題三: 專精一事還是多元人生

大圍車位的潛力