新界東北或將擱淺

今日新聞最熱的話題,當然係發展局局長劏房波的太太所持有的古洞北土地的公司權益。不過經過呢件事,真係唔知應該叫佢做劏房波定係農地波先岩?


點都好,佢老哥自己簽買呢塊地係實知的,問題只係點解無申報。萍果就死扯住佢唔放,繼續推文到散場向局長的說法題出質詢。不過個人認為,佢話主動向特首提出申報呢下,都有小小係同CY扯貓尾,以而家係政府入面,波仔已經係CY的左右手,所謂唇亡齒寒,如果波仔比人迫左落黎,CY係政府又少一名”大將”,真係離落台之日不遠矣。因此,CY無論點都一定會局住保阿波仔,所以我估計波仔可能根本無向特首申報,只係件事爆左出黎的時侯打比CY傾,局住諗出黎的一個說法。至少係呢一刻,CY都無走出黎澄清,亦證明呢件事係好大機會無發生,所以CY先靜觀其變,起碼到最后仲留一招棄車保帥係手。


不過,係財委會上,議員質詢波仔的時候,波仔堅拒馮檢基提出,一係就辭職,一係就放棄與東北開發的任何職務,以悉公眾疑慮,我認為呢兩個請求係其實好合理,但波仔當然拒絕啦。之但係如果以後佢仲係想推呢件事的話,無論議員,村民,以及任何利益團體,只要持反對意見的,都一定會以波仔有利益衝突呢件事黎做借口,而其化政府官員一定就呢件事上面唔表態唔發言,等波仔一個去解釋,如此落去,耗費的時間一定會大增,乜野條件以前村民被迫接受不能不遷不折,而家突然露出曙光,只要咬住波仔唔放,東北發展計劃將隨時擱淺。


事態發展成點要睇多幾日,不過波仔又劏房又醉駕,再整單農地,佢就算保得住個位,都已經變成一個廢的官員,因為真係好難會有人幫撐佢,咁佢sell乜都係形同廢料,CY要佢都只係多個人係政府內部攞多個位,不過功能已廢。


波仔被廢武功,作為業主的我一定開心,因為波仔搞咁多野都係要打樓市,呢家佢一身蟻,我主觀的真係有點心涼。不過現實係,佢呢家一身蟻的情況下,可謂寸步難移,而佢的作用主要就係開辟土地,但而家佢的主要工作變左向人解釋,而內部的人又一定會再軍心散喚,咁樣落去只會導致無法開辟新土地,然後即係中長線無供應,對業主門真係一大喜訊。


本來我對樓市中長線的睇法都仲有多少顧慮,但睇到呢家波仔咁样,我就好希望佢唔好咁快下台,玩番一年半載完全做唔到野拖下時間先,等供應再次造成斷層,中長線供應之後一定會”保證”不足,你唔撤招我又少有一點顧慮。


不過最后,我希望梁班子真係可以唔好再害香港人,有你地係度香港真係無啖好食。

留言

此網誌的熱門文章

被退休的CEO

DSE題三: 專精一事還是多元人生

大圍車位的潛力