2021上車 - 朋友A的故事(上)

 



自從個市旺左之後,買樓故事從不缺,最近朋友A又開始主動問我關於買樓問題,而朋友A其實出現左係我個Blog好多次,由2010年叫佢買樓去到今日都未上車的情況下,佢問我買樓問題時其實我都唔係特別上心,但純粹做朋友黎講,我識我就一定會分享,但係佢最尾係點,就真係認真你便輸了。


話說朋友A講買樓,如果以呢段時間黎睇,應該係回想返大約2020年7-8月左右,當時有一日佢打比我,話佢經過中上環一間鋪頭,見到人地個地產鋪招牌跌左一半落黎,佢好心就入去同人講,點知見到人地楂住間屋D相,佢覺得好靚,所以就打比我約我去睇樓咁。Well,唔好問點解個原因係咁,我都唔知,但一場老友,我得閒就實去的。去到呢間係上環的樓,單幢式,個單位係三樓連平台,內籠我目測約180呎,原積應該係一房但變左開放式咁,可以用一個字「細」黎形容,即係就算一個人住我都嫌細。亮點係個大平台,大約有600呎,入面有間成100呎的組合屋,我朋友好中意,係咁幻想話叫D朋友黎開party BBQ就正到濕晒咁話。然而,我同佢講番呢間屋有好幾個問題,細係其中一個,個組合屋唔合法又係另一個。個濕九agent就好搶彊就話,屋宇署人手有限,呢D屋放左磚頭係底唔會搞,朋友聽完好開心,但我同個代理講話你咁講就唔係好負責任,一方面我都未問你有無order,二來你岩岩講的又唔係好清楚交代呢舊野合法定違法,有少少誤導。佢又好搶彊咁話,我係呢區好多年呢D野無事架,我即時KO佢我話其實本人都處理過呢D組合屋僭建問題同屋宇署交過手,並非與你所講無事,你唔信的我呢家手頭就有屋宇署分區X生的电話,駛唔駛打去問問,此時我攞出电話比佢睇,的确岩岩真係咁橋我同屋宇署收線先上來,佢即時鴉雀無聲。


朋友A最后又搞左一輪,叫埋佢D auntie同表哥黎睇,我見到咁样都知晒氣。食完飯,佢打比我話好中意,叫我第日陪佢落地產鋪同埋借我支票咁話,我話其實呢一場老友我就唔建議買呢間屋,我話呢個時間買樓係一流,真係你有錢無人爭,個market大把好野買,但你千揀萬揀買間單幢平台樓,仲要得180呎開放式,呢口價你比落去真係唔值到不得之了。我同佢講你上車就求其買間大屋苑分層,比如得寶淘大德福,你市價買入都好,呢D時間唔會錯,唔需要玩高難度花式轉体咁買樓。佢聽完一輪,最後決定唔買,但並非我有道理佢Buy,而係屎忽痕又無左件事。


隔左一兩個星期,我問佢睇樓搞成點,佢話無乜進展,叫我有荀野就介紹比佢。我話其實荀野唔會跌落黎你個頭度,就算我話荀,你都要諗幾個月的話係等於唔駛諗,而且你今日話買樓,聽日話份工唔穏,我都真係吹你唔漲喎師傅點搞作啊。不過一世人兩兄弟,我話咁啦你有心我就幫你約下睇樓啦,但你佢堅持要平台古靈精怪野,我話好啦我又帶佢睇下太子旺角大角咀咁。


約好左當日,一行四人仲有另外兩個朋友一齊當玩當睇樓玩下,約好左,佢就遲到,黎到果時,醉醉地,我屌原來去左happy hour,算,照行。但當日安排的其實反而唔係平台野為主,我安排左一D舊樓比佢睇,唔係叫佢要買,但比個感覺佢其實350-450可以買乜,因為呢個係佢當刻的筆值。去到第一間屋,其實我都唔中意,黑黑沉沉,又上兩層樓梯有電梯。入到去有個男仔住客開門,無傢私,佢話係親戚比佢短住所以求求其其咁住。老實講我都唔係太開謂,但朋友A呢個時候無啦啦見到人地有部PS4就同個男仔開始講起打機,心諗你咩料啊。去到第二三間,其實我都無乜興趣,亦無乜亮點,去到呢度睇完突然間唔見左朋友A,根住我收到whatsapp,佢話佢肚餓,去左歺廳坐低叫野食先,我地睇完過去搵佢.......傻的嗎? 飲醉酒的人真係大晒?


如是者,又無左件事幾個月,但間唔中電話聯絡佢又話問我買樓點睇,心諗你唔好玩我啦。但朋友上我其實都知佢呢種完全跳制的性格,但兒時朋友的情誼係唔同,屌完又係繼續,太在意只會自己攞黎傻,所以其實都一笑置之,心裡係想佢好,做好我良友的角色至少我問心無愧。


係呢段時間,佢就又同唔同代理傾,之後去左抽sea to sky抽唔中,再去抽抽柏傲莊唔成功。老實講以佢的情況,我真係唔建議佢抽新盤去輸premium,但要佢明白咩叫premium同埋要佢覺得舊樓好過新樓係一件好難的事。所以抽唔到,可能係好事。




留言

  1. 此留言已被作者移除。

    回覆刪除
  2. 朋友还朋友, 特登為左你約睇樓, 睇睇下仲要走左去食野叫我睇住先, 到底係你黎睇樓定我睇樓? 我係你一定無下次。

    回覆刪除
  3. 做到你朋友,應該係好幸福嘅事
    你真係好有義氣

    回覆刪除
  4. 高難度花式轉体咁買樓🤣努力爬緊隊長啲文💪🏼

    回覆刪除

發佈留言

此網誌的熱門文章

被退休的CEO

DSE題三: 專精一事還是多元人生

大圍車位的潛力