車位投資條數


近日隊長又比班老友搞到心思思係度屎忽痕諗關於車的野,而其中一样要考慮的當然就係車位問題。但經過左一段時間的重新搜尋,作為一個投資者黎講,車位條數真係唔係好明點計,甚至係計唔掂。


首先唔好講邊區的車位,但呢家基本要買一個車位過百已經係必然的事,兩百亦唔係咩新鮮出奇的野,三百亦係有呢個咁样的市況。合唔合理就見仁見智,始終會有地區因為供不應求而造到你住果度唔自己買個車位就真係唔駛諗住楂車的情況,尤其係新樓特別多的地方,因為新樓起車位對單位比例嚴重不足,所以排waiting list的人有錢咪買個位番黎,二百就二百,三百就三百,有錢就是任性,吹咩?


但係計番個回報又係另一番景象,一般眼見150萬的車位租2000-2500左右,200萬的就3000-3500左右,即回報率係目前黎講普遍約1.5-2.5%左右,而當中仲未計你要比管理費同差餉。心水清的朋友可能已經知隊長諗乜,但再引用一個例子就係當呢家300萬的車位租6000好未,咁如果同样攞300萬去買間爛鬼太子旺角大角咀深水埗的唐樓,我諗衰極都應該租到8000,合理的就10000應該都走唔甩,咁即係話以一層樓的價值vs一個車位,租金回報呢家係已經樓勝過車位,咁點解車位仲要繼續勁升呢?


除左上面講供應不足之外,新增的新車數字其實都係一個強勁的需求,不過呢一Part隊長唔作討論,因為更重要的因素隊長認為係DSD的15%作崇。老實講,買樓的人條數唔會唔識計個回報,車位係唔太岩條數,但奈何佢lump sum細又唔受15% DSD影響,資金就變左勁炒車位,炒到個溢價好高,租金回報竟然低到咁都仲上,連相熟的經紀都話真係唔好買(當然,因為係market trade緊160的,現有放盤嗌200,點買)。


作為用家我今次又會學下租租的諗法,不過當然我會係一個雙租族啦,放租單位租車位,係現隊段一定好過買車位自用。如果你問隊長車位仲會唔會升,可以答你好大機會"會" 。咁但係你問我買唔買呢,我又唔會買,反正我成手都係樓,要升,咪一齊升吧,但係問心以一個投資角度黎睇,現水平的車位價值,相當無味道。


留言

  1. 雖然手上有車位,但都覺得升得太離譜,回報以現在買入價太低了,我都吾敢再買。一百粒樓下至會再考慮了🐰

    回覆刪除

發佈留言

此網誌的熱門文章

被退休的CEO

DSE題三: 專精一事還是多元人生

大圍車位的潛力