500萬買垃圾


呢期唔知點解好多身邊的朋友都話買樓,問我買樓的人突然多左好多,當然隊長其中一個興趣而又八卦的事就係又去睇下樓啦,咁睇得500萬樓下的細價樓,黎黎去去一就係果幾個大屋苑的細單位,一係就去深佬長沙灣太子旺角呢堆度睇,因由於太熟果堆細價樓,所以又花一日時間去睇下以深水佬為主出發的細價樓。


首先一個好明顯的問題係,無盤無匙無匙盤,即係你想唔約業主睇下樓,Sorry,呢家無呢支歌仔唱咁濟。而由於呢區的agent一方面比較實力差,而樓盤又以單幢為主,你想好似睇大屋苑睇下租盤個積咁,再定奪個買盤,都係一件十分之難的事。而唯一個可以比你睇到的匙盤,都一唔係就頂樓行一層,其餘的都係要約。


約業主開門都約到幾個,不過去果D樓如果你同我講係要500萬,我真係入都唔想入。暗黑的走廊又有,精神有小小問題的人出入都有(一路行係面向住牆橫行),間屋仲細個金獅得寶荃中,都話要480咁,大dd果d過晒500,呢個,係講緊比到你睇的樓了。


好啦,比唔到你睇的,就係一間又一間細A咁入去吹水,500萬樓下的雖然都有人好熱心咁同你傾下(因為係平日無野做),但實際如果我唔係扮上車係真上車,隊長我覺得真係慘過死,基本上係楂住500萬筆直無件似样的買得落手,而又簡單的講,500萬等於買垃圾係一件好合理的事。


不過當然如果將眼光只放係呢幾個地區就緊係死得,所以退后一步,如果你睇過呢堆爛樓,再諗番其實呢家金獅得寶荃中之類,仲有500樓下比你真係叫做天大的喜訊。當然如果你睇住佢由200變300,300變400,一個double之後仲升緊你會好卻步,但如果從隊長今次的切入點,即由其他地區行完一圈你見到呢d大型屋苑仲有400-500比你,真係要買的我肯定你飛入去買。


所以呢,細價樓過500,好大機會係今年會過晒的事情,一點都唔出奇,反而如果唔過500,隊長先覺得奇怪。本來一直以為深水佬落後,實在唔睇唔知米貴,反而真心覺得,細價屋苑才是落後的地方。


ps. 不過都唔係無荀盤,隊長朋友有兩位都出左手,要搵荀盤真係要行。



留言

  1. 剛剛經過呢個blog, 後悔無早d留意到,小弟2016年中買左大圍2 房已補地價居屋,價面升左,但唔知下一步點做,仲有一年先過SSD,唔知隊長有沒有好建議, 請謝

    回覆刪除
  2. 我朋友剛剛用500萬, 買了小兩房, 才310多呎。將來如有孩子,都不知道怎麼辦

    回覆刪除
  3. 你應該話,而家仲唔買,將來唔好話3個人,兩個人你都死

    回覆刪除

發佈留言

此網誌的熱門文章

被退休的CEO

DSE題三: 專精一事還是多元人生

大圍車位的潛力