單幢十派時


一直以來隊長叫人買樓都係唔好買單幢屌腳,原因重覆過三千幾次,一來成交少,二來管理差,三來升跌都好鬼慢慢半怕,四來管理費貴,總之正正常常一個屋苑人多戶數多可以避的野,又成日又四大行的地代帶人睇樓的實無死,呢個係隊長犯過錯後的一個結論。


然而,話說隊長最后一間買入的樓,係走甩左一間荀到仆街的盤的機緣下,就去左周圍睇。無他的,一方面果間荀盤真係荀到發癲搞到自己心情唔靚走左大寶。二來,隊長同自己講將咁多蛋放係同一屋苑亦唔係方法,因此係傷心受創的敗走之旅入面,我去左買左間深水佬的單幢特色戶。


買呢間深水佬的原因係個死人平台好鬼吸引我,開揚又寧靜係一個不爭的事實,而且距離地鉄又唔遠,但深水佬一個大問題係好多細A而無大A,而且又係一間單幢樓,唯一無violate自己個原則的就係要夠平同埋有selling point - 近地跌。所以係一試無坊的情況下,求其出左口價,傾下傾下其實同平時熟路都好唔同。熟的屋苑知價,比多一蚊我都知抵唔抵,但呢件單幢的,有小小溫溫鄧鄧就跟住買左。


係買入後的呢一年,成交係零。本來一直都有D後悔,因為睇番我走寶果件荀盤應該呢家執120萬左右,但果時屎忽痕有錢就想買的情況下,所以就買左呢件野,仲要如果大家記得買完無耐就出招,比經X同獅子玩左一輪的情況下 (PS. 記仇的我講多次,大家唔好用經X,點解?最後連coupon都係要追,你唔追佢死人都唔寄比你),之後買入仲發現樓上爆水喉,然後係公家喉法團又十年都唔係一次會,管理公司又得個阿叔係度唔理野,真係可謂對牛彈琴,就算隊長有埋法團經驗,又食環投訴搞呢搞路,都搞左我半年先搞到果個業戶肯維修。


所以一直可以話比大家聽,單幢樓都係廢架啦,但係我仲有D原因要買呢間就遲D再分享,然而當所有野一路都係差,又無成交的時間下,連網上都無得定時定侯估價的同時,隊長近日又去搵阿細A吹下水,佢又屎忽痕幫我報左個價番來。噫,睇一睇,都執左100萬喎,呢一刻的心情真係用十派時黎形容。本身我買的時候係稍稍估唔足,而家呢個估價同一間bank黎講應算保守,100萬亦唔算過份。雖然計番呢一年半年其實買乜都會升10-20%,但係一直無成交的呢個單幢真係吹漲,搞到我心情低落以為老貓燒J,好彩都保得住個清白之身。


Anyway,呢個單位的故事未完,要繼續玩下去可能又是一年的事,希望有日可再分享。無的話,就係簡簡單單收個租亦無乜持別,點都好,希望大家都繼續賺錢。





留言

  1. 隊長,想知後續故事,keep 住睇及等~~~~~~~~~~~~~

    回覆刪除

發佈留言

此網誌的熱門文章

被退休的CEO

DSE題三: 專精一事還是多元人生

大圍車位的潛力