波叔第一份的財政預算案


琴日波叔公佈左任內第一份的財政預算案, 一如以往, 無論點樣做呢都會係有人讚有人彈, 而呢份預算案最大的著眼點就係響超高的盈如下點解唔全民派錢, 而跟住的討論就係好多人話唔滿意老綜出三糧同10000張海洋公園飛咁.


當然啦, 其實所有所有野, 都係一件好主觀的事, 亦即係主要關係到每個人的自身利益. 一份財政預算案好唔好, 最簡單當然莫過於我lam撚盡著數同糖啦, 因此如果你又唔係老綜, 又唔係業主, 交稅又交唔過20000的話, 其實呢份預算案真係等於無, 而按照黃子華的魚蛋理論黎講, 自己無最好就人地都無, 大家一齊仆街咁就最開心, 呢個係一個好現實的現實.


作為一個現實到不能再現實的香港人黎講, 隊長對財政預算案係表示歡迎的, 而話得歡迎, 你亦可估計到其實隊長肯定係受惠的一群先啦. 啦先講點解受惠呢, 好明顯大家都知又黎玩免差餉啦, 而免差餉呢家野隊長我真心就真係感謝政府. 有樓, 而且有間樓的人, 都會明白到每季差餉來臨的時候係幾咁唔想比. 講真你話多又唔係話好多, 但五位數字的差餉地租就一定有, 而一年免你四季, 條數一定多過派錢啦, 所以嘛, 隊長係好唔客氣咁講我係受惠的.


好多人, 包括萍果都講話喂點解政府幾年盈餘都唔派錢, 澳門都派咁多年, 計番幾年計, 政府每人都派少左幾皮野喎 , 而政府的答法就係話唔想一刀切啦, 即當然係派埋幾千蚊比李嘉誠又做乜呢, 呢個可以話公說公有理婆說婆有理, 之但係有一點隊長又唔係話好同意的就係, 所謂無糖的人仕 , 又即係高於老綜而少於有樓的夾心階層黎講, 如果提出一個角度係好似政府欠左佢地呢, 即隊長聽到話D錢係我架派比老綜都唔派番比我, 咁隊長就認為呢個論調十分奇怪.


啦, 帶個頭盔先, 隊長唔係話夾心階層唔駛幫唔抵幫, 隊長唔係離地,亦知好多人夾係中間係唔知為乜, 而隊長亦明白呢個預算案係無乜惠及呢個階層的人. 之但係, 如果講到政府欠左呢班人我就覺得怪怪的, 原因係真心想問你交幾多稅而又係咪真係完全係攞你D錢去貼人先?


預算案入面其實提高左退稅75%, 最高金額由2萬到3萬 , 而且子女同長者的免稅額都提高左 . 即係講真, 如果你本身收入中高的, 咁交開幾萬稅, 今年都應該交少左萬幾兩萬啦, 又唔係完全話無受惠. 如果你收入低的, 作為公民, 你搵三四十萬, 交幾千蚊稅的話, 隊長又唔係好明點解講到政府欠左你咁喎. 而如果連稅都唔駛交的打工仔, 咁無抽你稅其實都唔係打劫你去濟最下面果班啦. 即係話, 所謂的夾心果班人可能搵15000-40000萬一個月果堆咁講, 其實搵較少的本身都接近唔駛交稅, 搵中間DD的, 其實都係交幾千蚊稅姐, 搵較多的, 其實就應該受惠左退稅果下, 咁點样講到好似係只係識抽你稅而又無乜派番比你呢, 唯一成立的說法, 可能係無理會自己有無慳左, 但就只係計自己有無賺到有無見多條數好似老綜咁出三糧入戶口姐.


然而, 隊長我又同意話老綜出三糧呢件事係幾有問題, 當然一刀切的話政府一定攞有需要的人仕出黎做擋箭牌, 而果D可能大陸大把錢而黎香港攞綜緩又或者懶人有工都唔做去存心呃錢的人的確無厘頭受惠, 離地的官員應該都唔會太知道實情只知綜緩兩個字就似乎全部都係有需要的受眾. 隊長亦真心認為唔應該去鼓勵綜緩去攞綜緩, 但如果令真正有需要的人仕攞到適當的幫助呢, 呢下隊長我又唔提供唔到更好的方法 .


如文章開頭講, 其實預算案點做都係唔會全部人讚, 亦唔會有100%認同的完美方案, 所以作為市民最好的亦係做一個自私的貪心花生友, 政府派到糖比我, 我就會好開心認為係一個好方案, 其他更偉大的問題如何解決, 就留番比更有能力的人, 或比隊長屌得更大聲的人去評論. 但結尾隊長都會講聲呢個預算案對隊長真係唔錯, 謝謝.




留言

此網誌的熱門文章

被退休的CEO

DSE題三: 專精一事還是多元人生

大圍車位的潛力