車位與單位


近日睇街招,見到某沙田大屋苑的車位,賣388萬一個,而且似乎仲要係講到手快有手快無咁,講真我真係唔係好明買的人係點諗? 


隊長明白其實車位市場係一個令隊長跌左眼鏡的一個市場,以一D師奶的智慧,即係話如果經濟一仆街的時間,好多人係會先放棄架車而導致車位需求減少呢個說法,雖然表面上無錯,但更串的係呢家就係經濟好的時間下,又好多人買唔到樓去買車,又或者買到樓之後唔知買乜好後又去買車,而政府同發展商好似夾埋咁,拆停車場就快,起停車場就少之又少的情況下,形成左一個可能比起住屋問題更大不對秤的供求失衡。


再者,由於政府打擊樓市,多樣辣招的出擊下,水浸銀行的情況無變,因此車位更加變成炒家樂園,始終車位無SSD,你中意薄CUT幾多就幾多,玩下玩下呢家車位真心講去到一個位隊長都會覺得好撚怪。不過既然樓市都好多人覺得古撚怪,股市又有人玩創新高古撚怪,咁車位古撚怪,其實又可能無乜古怪。


之但係又咁諗,買開樓的隊長第一下的問號係,同样的388萬筆直,買一個車位,同買一個單位,你會點計數?


啦,以車位計升幅就唔講住,但租金就可能係大約6000吧,是的,6000蚊一個車位其實好痴線,不過普遍呢家香港的車位3000蚊起跳貼住4000都應該唔係咩特別事,但係對比起個車位價格黎講,回報係大約1-2%,真心唔係好明條數點計。同時呢,如果用同一個筆直買層樓,呢家係旺角太子長沙灣買388萬的樓,相信衰極都應該有9000蚊租,合理D的應該都10000,而且話晒都係一層樓可以住人,如果二選一,隊長仍然會係買單位租車位,好似來得比較合理。


當然啦,隊長成日有句說話掛係口邊就係市場自然有自己的生態,我諗到無理由市場的人諗唔到,有人就係可能已經成身都係樓買黎買去打稅打到暈,不如買個車位自用方便D,又或者就算唔駛打稅,日日係度爭車位咁不如大家鬥有錢買車位算啦,隊長明白有D野係用錢解決問題而又唔係下下計錢計數就得,不過就以388萬的一個沙田車位黎講,真心我寧願比多幾條野諗下買間金獅買間翠華買間花園城好過啦。




留言

  1. 點解而家新樓的車位咁貴都搶?因為新樓車位少到淨係大單位都唔夠分!

    下一手買家問,冇車位咁我架車推落海?個單位即刻冇哂market!

    回覆刪除
  2. 據我所知之前栢景灣推售車位,啲人租開嘅都焗住要買,講曬粗口都係要買,因為唔通為咗個車位搬屋咩!尼個就係車位高價原因。 因為買咗層樓唔郁得😅😅

    回覆刪除
  3. 隊長有無渣車? 我都想知用家咩心態

    回覆刪除

發佈留言

此網誌的熱門文章

被退休的CEO

DSE題三: 專精一事還是多元人生

大圍車位的潛力