新轉按的不快故事 (三) 之經絡+匯豐


其實係某個立場黎講,個人認為經絡的角色是被動得來又模糊但又做得差。


隊長好明白,銀行做成點跟成點以致一切policy,經絡基本上好難做,即等於如果你介紹你個朋友A去朋友B公司買野,朋友B跟成點,佢公司點做野,你好難插隻手入去,呢一點我明,所以好多時經絡只係收完你張Form比完所謂介紹的RM你就拍屁股走,呢下係無可奈何,你想佢跟多D都未必做到。好啦,之但係經絡同銀行之間呢個中介轉介角色又的確係有利益關係,有利益就即係有合作,多多少少隊長又會相信,如果真係D按揭唔順利,經絡插隻手入去,甚至經絡的高層應該都會同銀行的高層有計傾,而係商業社會呢D前線對前線,高層對高層的關係不嬲都存在,只係呢種期望究竟係所謂的高層係隊長的層面可用到幾高,以致經絡又可以接觸到銀行的幾高,就係另一個考量。


今次呢件事入面,隊長響正常順利情況下對經絡的期望不扭都只係如下:


1. 有禮卷當過下癮
2. 最好搵一個同東亞Y小姐同級數有經驗又爽手的匯豐按揭的人就好了,而如果無,都整個順順利利的吧起碼。


其實匯豐做按揭我的經驗之前唔係咁差的,印象中元朗分行有位RM已退休的很好,沙田分行有位B小姐升左去上水亦很好(但高級左唔直接跟case啦),mortgage部門的Z小姐也很好,但佢生仔又唔撈了,Risk部門的F小姐亦很好但佢都唔係真正對外接case,以上的呢一堆名額我都有很好的經驗,所以隊長個人係相信匯豐咁大間bank應該仲有d 勁的RM/mortgage的sales存在,就好似我知東亞Y小姐咁神級的情況下,基本上我攬住佢唔會走,而對於匯豐的問題係我唔會想搏一鋪自己試任何一間分行的RM,所以先希望經絡可以幫我identify到一個勁的RM比我。


無奈今次事件係timing出錯,觸發點係一個拖慢左的RM遇上無人知道的出招,令我的case踩左界之後,個R生呢位RM又陰差陽錯要去exchange,換上個partner S生就零準備下挑機踼case,咁幾件事的漣漪效應下就又spice up左個客即係我,咁講番經絡就緊係你收得匯豐錢,又介紹得R生,呢家又瀨晒野,隊長好自然就番黎問你介紹D咩人比我啦。再者,上一個Case經絡某高層L小姐留直線講到實牙實齒話以後有野搵佢,咁好自然我就對經絡的期望係我有野就搵到位高層可以幫下手推下匯豐架啦。


但件事最於是無補而對經絡絕望的係,你又點會諗到呢位L小姐所作出的承諾係會由唔聽電話,然後whatsapp已讀不回,再打電話上佢公司就開會唔覆咁令你終結。當然經絡咁大間公司絕對可以當做少你一個煩膠客唔少的諗法去諗,你中意寫咪寫L飽佢,但同時我又唔係好理解係咪同隊長講句野覆個電話都做唔到?而如果做唔到的話,當初又留直線吹到上天的危機處理又講黎做乜呢?但莫論乜野原因,連經常代表經絡的L小姐都可以作出空談的承諾時,基本上都唔需要旨望經絡可以做到D乜,所以基本上我都放棄左再向經絡求助。不過小插曲的係之後東亞Y小姐都好人,佢話見我只係填左一次經絡form,提我簽番咁多份按揭的form比佢,我照做,燥還燥,做生意都係要honor番個deal比人,那怕可能係未必再有合作機會。


然而,點解五月中底發生的野,今日隊長先攞番出黎寫呢?主要原因係隊長一路都好唔想閧Blog撻朵做野,隊長明白要批mortgage係需要時間的。但係,批還批,都要合理時間,由我投訴開始到呢星期,已經接近三個多星期,而我又咁岩知道另一位朋友,也是用約三個多星期收到匯豐的答覆,咁我落筆當日我問匯豐第N次更新都係話review緊review緊,咁個人認為即係投訴乜咩escalate都係得啖笑啦,喂隊長我真係唔係期望投訴完可以三日就有答覆,當然佢地個C先生(所謂高層)係有咁承諾過,但係隊長我會有個期望係,如果正常要三星期,我投訴完象徵式應該都有條友關注下睇下推下,咁人地三星期,我兩星期有D反應都好啊? 不過呢D又係隊長一廂情願的諗法,而且追極都無用,每次都係review緊,咁三星期後連我入form計埋真係一個月,仲要未知等幾耐,咁無計啦,你唔做野,咁唯有我做囉。


無獨有偶,你又點會估到係我寫完兩篇的當日,一直話review中的野就有消息有feedback啦,咁你話係時間上的巧合,定係真係唔做野都唔會迫到野出黎,咁就無人知啦。

留言

  1. 咁個loan amount有無比人cut 一成呀

    回覆刪除
  2. 隊長是否想出第四集? 我都想知滙豐最後個批核結果....

    回覆刪除

發佈留言

此網誌的熱門文章

被退休的CEO

DSE題三: 專精一事還是多元人生

大圍車位的潛力