舊朋友搵我做投資拍擋


一位差不多十年無見的舊朋友無啦啦打黎,係唔夠十句寒喧問候的對話,佢就開門見山同我講話佢岩岩做緊D生意,想搵Business Partner,問我有無興趣,想約我見面飲杯野咁。


其實剛見到個電話響起我都有點愕然,始終咁多年無見打黎已經怪,再者佢又結左婚無理由係請飲,更特別係呢個年代咁流行Whatsapp,佢直接打黎我真係以為打錯,但係當佢用呢一堆似係standard對白的型式搵我,我個腦好快就轉出一個字 --- 傳銷。


當然,我無真係想去了解過佢講乜,但係內容中我都知我已經雖不中亦不遠矣,特別係佢由頭到尾都無講過佢搞乜生意,即舉例如果我搞歺廳我會講我搞歺廳,而唔係話搞生意隠隠悔悔咁。所以係佢問我有無興趣出黎飲杯野的時候,我好快咁講話:「我其實做左三十幾年人呢,好多野都見過下,而如果你問我就咁出黎係傾下計聚下舊呢,我真係無所謂。之但係如果你同我講任何計劃呢,我就可以呢家答你我無興趣。」


「其實你搵Business Partner的對象呢,最好就搵D岩岩出黎或者做左幾年野,岩岩搵到小小錢得黎又想再搏搵多D果D可能先係你的目標。對於我呢D年紀的人,開始有咁上下經濟能力得黎又無乜時間去諗其他野呢,實在個機會係細的。」我嘗試去解釋下之餘再令佢focus番係佢應該target的人身上,但佢就好快比我試出佢真係sell野,因為佢馬上就話,咁錢無人嫌多ga ma,同埋你份工搵到唔代表你以后搵到,可能份工會無左,可能特然有咩大病,咁緊係多個機會就多個保障啦。


講到呢度,我即刻又要跳出黎講:「其實你講的野我絕對明白,所以咁多年無見其實我都有我自己的計劃,而呢家我可以話比你聽我的狀態已經係等緊退休啦,亦係因為你所講的考慮我先會有今日自己的安排」


聽到呢度佢並沒有放棄但亦沒有click到佢問我搞乜,當然呢d人的active listening係好差,佢目標想sell 野所以個腦根本容不下其他資訊,咁佢就又再次露出第二條尾巴問我咁我D朋友有無人有興趣咁?去到呢度其實我唔知點样再答佢,可能佢覺得我水佢話等退休所以試下我身邊的朋友咁話,咁講真你唔好玩我啦我自己都無興趣,我又點會出賣我的朋友呢,更何況,我真係唔知我應該對乜野有興趣囉講到呢一刻。


去到呢一刻其實我開始有點不耐煩,所以我索性大一大佢等收線:「其實我身邊的朋友唔算話好有錢,但佢地個個份工都有番咁上下,而且年紀大左,你叫佢地隨時攞三兩球出黎佢地都攞到,而佢地最大的問題就係份工太忙所以連洗錢都無乜時間,故此如果你叫佢或者我地呢D人去為左賺多小小錢而做任何野,包括去開個會聽個talk飲杯野,老實講真係無時間無興趣無需要。」


電話好快就係呢一番吹到上天的對話終結左,之但係的確又有部份的真確性係入面,對於隊長黎講有一份正職,有一個投資的計劃行到老遠,其實已經比起同期的好多人行先左好多。當然世界咁大,我好肯定自己細過粒塵,但同時呢粒塵的實力如果唔貪心唔做傻事,穏穏陣陣,肯肯定係可以輕輕鬆鬆行落去。所以就算你同我講有咩傳銷可月入十萬(吹),又或者要做核能但投資300億而我又無法判斷成敗的風險咁講,老實講我都好大好大機會做番我目前的野。計回報我的回報一定唔係史上最高亦不會驚天地泣鬼神,更有可能係佢所講的business partner可能有一日勁過我,之但係最關鍵的一样野係,我真係"識"做我做緊的野,亦知點做,亦做得到,亦有錢賺,咁仲唔夠嗎?


收多幾年租再增值一下D屋,又好玩又過癮又無野煩,呢家仲叫我由頭黎過去唔知搞D乜,有時真係比多D時間自己吃喝玩樂好過。




留言

  1. 你都算好耐性, 俾我就一句"冇興趣, 你過主啦"就收佢線

    回覆刪除
  2. 有時唔到依個level, 講左佢聽都唔會明

    回覆刪除

發佈留言

此網誌的熱門文章

被退休的CEO

DSE題三: 專精一事還是多元人生

大圍車位的潛力