網上地產世界


唔知由幾時開始,網絡出現左繼財演后又一堆的網絡紅人,以教人買股買樓為主題,慢慢就形成左一股新的財金力量,當然隊長也是芸芸網海的其中一人。


當市場上面充斥住唔同的聲音時,有時會發現原來要講自己的心得,未必真係有實力,可能係因為大家只係躲在电腦后面,你見我唔到,我見你唔到,睇到的只係facebook或blog入面的文章數量同簡單的背景介紹,然后可能就有唔知幾千幾萬個like咁,,一個blog的質量,最恐怖的就係慢慢變成由幾多個like或由乜野平台所定型,而唔係本身文章的內容及視野所定型,有時作為都係網海入面其中的一人,不得不感慨原來"咁都得"。


具体小小咁先講傳統的傳媒,可能大家會認為上電視的財演或被訪問就係一定有番咁上下,無奈有時我見到被訪問的嘉賓質素真係好流,有時可能連個編採的,都可能根本唔識分咩係有料咩係無料,有時亦不得不對節目制作的人擺出一個問號?


不過制作越來越差的,其實除左嘉賓之外,點名開評有線的樓盤傳真同有線其中一位財經主持人的質素都真係每況越下。樓盤傳真的敗筆感覺上就係編采好鬼偏頗,感覺上好似一堆淡友制作個節目又忍住唔太明目張膽咁每集盡吹淡風,不過我唔知佢地幾位主持人有無買過樓/買多過一層樓,但係制作上的用詞同角度都比我一種只係知樓市外部環境,但卻未嘗進入樓市世界的感覺出發。


另一個問題就係有個男主持係moneycafe成日都係度自己表態講自己意見,但視野深度同商業視角都好淺,其實講真如果唔夠班的唔緊要,做主持只係平衡個節目的討論,無人叫你撘爹,請得D嘉賓上黎就比人講,獻醜不如藏拙,唔出聲無人話你啞,何必成日要插把口入去拉低個節目質素呢?


講得興起,另一個好bother隊長的網上平台就係星島地產網。本來隊長都日日會睇下,不過自從唔知幾時開始佢地迫我每次進入都放條片我睇的時候,每次把死人聲播出"各位網友大家好,今次帶大家睇地盤",我就覺得好L煩。我唔知星島係咪風水唔好定係公司壓力好大,播片果幾把聲日日都可以做到"死老豆"或"生意失敗"的效果出黎,本來如果我唔click黎play都算,但你下下自動播放,我每click一個新聞佢又播一次,感覺同係大酒店有人嗌"有客到"一样咁L煩,搞搞下我已經差唔多放棄左星島網站,堅趕客。


另一個平台yahoo就仲好笑,好就好在搵左秀怡BB黎拍D片拍左幾十集,我當純睇秀怡就叫做ok,但內容我真係唔知係我係咪唔夠降低自已水平得夠低,定係呢家睇D人的水準低到咁,有時D問題我聽到真係想一隻mouse車埋個mon度爆開佢,我真係無諗過問題如: "Hello XX,我想問下買樓點解要做按揭?"都會係一個問題,仲要係yahoo咁大間公司拍的片?仆你個街最大穫係有人真係答佢可以答成分鐘先頂癮。大佬啊,最簡單的答案咪就係你唔夠錢所以要問銀行借一部份黎買囉!我諗我就黎拍套片問我去美國點解要撘飛機都可能呃到like,簡簡單單答一句,屌唔通行路咩,應該都呃到一萬幾千個like卦?真係咁都得?唔係吓嘩。


諗番前排又去書局睇下我本書賣成點,又比我睇下睇下見到人地D書,八掛睇一睇,本書明明就寫講買日本樓,但係有一半都係講做香港樓按揭?番到屋企就見到原來仲有堂上可以學上車,成件事原來都真係無需太多經驗,不得不教我嘆為觀止地問一句,咁都得?


做左百彈齊主,其實睇得下的地產相關資訊都有好多,本來我認為施永青的Blog同湯文亮的Blog先比較有質素。唔係要擦鞋,但起碼人地係堅係呢個行業打滖,而且size比大部份人都大,佢地成功一定有番咁上下視野,消息亦一定比較上快,所以參考價值亦比較高。不過施生就多D世界大事政治命題的野,未必下下同樓市有關,但隊長都亦為比較上有開闊視野之用。湯生就日日都大部份同樓市有關,但湯生其實同隊長都面對同一個問題,正所謂players know players,日日叫你寫一篇文出黎,其實邊得咁多野寫。有時無野寫,就夾硬將D野重覆又重覆,由其是樓市唔夠旺唔夠多消息之時,呢下亦真係拉低左湯生文章的質素。不過最近湯生唔知係咪痴左線,自從細價樓爆破論出左之后,好似完全無法自圓其說,之后就開始勁走火入魔,一時又吹有幾多二三四按,一時又話呢家D人買樓一定係借財仔,然后又話一個賣到勁好的緻籃天賣唔晒,然后又話買左的人一地要沽出細價樓............離地得好緊要,所以又要放棄。


最近隊長為值得追睇的人物就係汪敦敬,唔係因為佢睇好的問題,亦唔係話湯生睇淡就柴台,只係大家睇出黎的數據能說服隊長而已。舉個例,汪生說佢公司300-400萬的放盤量在倒數,呢個係一個實質數據,但湯生話有1000間財仔 x 15個二三四按就係15000宗,呢個數字似9up多D。老實講,個人認為PP的數字分析雖然好長好悶,但質量係完勝。


講左咁耐,你可能會話咁隊長你又好得過人地咩?老實講,自隊長流連於地產相關的網絡世界,隊長只係一個普通料的人物而已。相比財叔,YC,PP以及係湯生個blog留言的,都係高手芸集之地。香港地靠收租為生的,絕對唔係一個少數目,以實力同眼光黎計,隊長都一定唔係一線的投資人,但作為小投資者又肯寫出黎話比你聽點玩的,就真係少之又少。不過隊長係香港的網海入面黎講,Blog的質素未必及網絡唔出聲的一眾高手,更未必係樓市Blog最好的一人,不過至少係"肯寫野"的人黎講,總叫做有番咁上下質素無欺場。


打咁多野,其實都係想因為最近見到好多地產網絡世界的古怪現像,特別係原來當自已寫寫下野時,都會有D無厘頭的Blogger會唔認同甚至唔中意你。所以呢,大家唔喜的都勿插,因為呢篇文是主觀的。





留言

  1. 其實汪生都ok, 但屯門佢地頭, 近排係咁同 lum sir 力谷新屯門中心, 港珠澳前景無限, 我覺得有d私心, 出力咗少少。

    回覆刪除
    回覆
    1. 汪生唔錯, 汪生身家多好多, 私心可能有但唔需要做呢D網台野去.....我相信係純綷熱心多D

      刪除
  2. 有線個節目都有睇,雖然主持有點唔中立,不過佢地專門踢爆新盤差既地方又唔錯。

    回覆刪除
  3. 隊長, 好多謝你一路以來既無私分享樓市既真實情況, 我睇你個blog學到唔少野, 令我開竅咗好多.

    我覺得傳統媒體介紹樓市個d節目太流於表面, 重視可觀性多於資訊性, 尤其驗樓環節, 都係回應香港人鍾意挑剔既心態, 對樓市市場冇實質分析, 不睇也罷.

    湯生我懷疑佢係受邀請唱淡樓市, 但係佢本人又睇好後市, 所以就好似神經錯亂咁, 今日話爆煲, 聽日又話買致癌天賺硬, 兜來兜去, 你睇佢最近無題個篇最後個句就略知一二.

    回覆刪除

發佈留言

此網誌的熱門文章

被退休的CEO

DSE題三: 專精一事還是多元人生

大圍車位的潛力