和時間做朋友


轉眼間今年又過左3/4,日子慢慢一點一點咁過,唔知你對比年初時的你,又或者舊年的你,又有無D乜野唔同,人生是否原地踏步,定又向前行了一點呢?


其實時間呢件事真係好得意,老老實實歲月神偷呢四個字都講得幾好,因為係不知不覺間時間就要不被偷走,要不就會偷走左你的一D野。如果你今日仲係二三四十歲的話,可能你仲會諗我今時今日係后生仔后生女,正所謂大把時間,所以好多野都大安旨意,無咩計劃,不過慢慢你就會發現一轉眼就又五年,逝去的光陰就一去不復返,錯過的機遇亦未必會再黎。


回想番二十出頭的我,老實講可能同呢家二十歲出頭的人一样,唔係好睇到將來,面對未來幾十年的人生,其實都係一個好模糊的構圖。當然一個正常人,都會攞身邊的人黎做參考,所以自自然然果套打工買樓結婚生仔的模式,就會植入腦袋,而呢一套思想,亦會排外左一D珍貴的價值,例如自己中意做乜,夢想之類的野,好像都係一D唔等駛的價值,要開心咁生存,好似早就變得陌生。


到今時今日,人生係過去五年,從買第一層樓開始,慢慢就出現左變化,一層又一層之后,自自然然個人就會嬴到一些錢,一些經驗同埋一些諗法,我相信如果呢五年沒有參與呢個買樓遊戲的話,我的人生可能同大部份人一样都係on99吃賓周,係一個巨大工廠所啤出黎一式一样的人仔而已。而當你拥有左自己一套思想的時候,你就會發現自己人生的步伐其實好不一样,係你睇住自己身邊的人仲未意識到自己連起步都沒有,還在爭扎於番工放工,升職加薪同比人鬧想唔撈要跳槽之際,我對於呢D問題已經開始化了,特別係好像幾多年都好,好多人都仲係跳唔出呢個框框,又或者連嘗試跳都無去做,其實只係浪費緊自己時間。


人生的價值每個人都唔同,夢想同現實需要妥恊係肯L定的,不過如果你發現自己的人生同你喜歡的事情,是用幾十年都無法接軌的話,咁你就要諗下係你的夢想太巨大,定係你的方法沒用得其所。個人認為一個合理的夢想,或者叫做自由(財務自由),係應該當你展開了適當的計劃后,隨著時間的過去而慢慢會有進展,而且係會放大的進展的。舉個例,要你有第一個十萬可能好難,但有左第一個之后,叫你有第一個百萬也好難,而當你又有百萬的時候,你又會發現要有一千萬很難,不過就當你有一千萬的時候,你就會發現原來要再多十萬,又唔係咁難,而你需要去賺多十萬的話,其實坐係度等時間過就得,而呢個例子亦證明左,如果你能夠賺到一定多的錢時候,當有人還在同你講要搏命番工受氣OT來換取一個十萬時,你第一下可能會聽佢講,但當你過了一年兩年三年后,你坐係度已經又賺左幾個十萬時,佢還是講緊同一番說話,人生的距離只係會隨時間遠拉越遠。


當然隊長不止一次強調賺再多的錢你都係帶唔走,死的時候係一堆白骨。不過如果你能夠同時間做朋友,你諗下你坐係度都可賺到人地用出售時間所賺取的人工,你就可以優遊自在咁享受自己的生活。之前副隊長有一次朝早十一點零鐘黎我會所游水,到步的時間佢話,係巴士上面全部都係60歲以上的長者,佢話原來十一點零鐘的世界,係屬於退休人仕的,而我同佢講我話其實好多人要用幾十年,先可以享受自由的時間,你同我能夠明白財務自由的威力,我地已經賺回了幾十年的光陰。


問一問你自己,時間到底係企係你果邊,定係你的敵人?答案可能會預視到你的人生係點。



留言

此網誌的熱門文章

被退休的CEO

DSE題三: 專精一事還是多元人生

大圍車位的潛力