操盤實例 -- 上車設置大方向篇

隊長你好!  我是一個零投資概念的人,由於開始有置業的念頭,因此上網四處爬文,看到隊長的BLOG, 感到大開眼界,一試讀者來信,希望隊長可以有所指教。

我跟男友今年30歲, 計劃2年內買樓結婚:-

我:月入大約5萬,每月供基金8千,家用1萬5千 ,扣除各類洗費後每月可儲大約1萬5千, 有現金16萬,基金18萬,股票15萬在手 (由於家庭關係,基本上於3-4年前才開始有儲蓄能力)

男友:月入1萬5千,有現金30萬在手,每月可儲8千

我們的目標是300-350萬上車盤,目標是沙田市中心或沙一。請問今年年尾是入市的時機嗎? 我們應該用盡9成按,還是繼續儲彈藥減少借貸? 其實就不太急於結婚,不過眼看樓市開始有所調整,不想錯過入市機會。

希望隊長賜教!!

--------------------------------------------------------------------------------------------------------

比你爬到我的文都算你叫做好彩,哈哈,有質素的文章唔係咁多,識睇的就一定睇我呢D (瘋狂賣花讚下花香)。


首先你問我年底係唔係入市的時機,老實講我唔識答你。一來我答你係,到時市況變左我又吹你唔漲,你當然亦吹我唔漲too。所以呢D咁鳩的問題我就無謂答了,反而如果幫到你的話,我會睇未來一兩年都無乜得點大跌,低息起碼仲有2年左右,所以如果呢個條件持續,政策又好似已經見頂,買樓的風險唔係太大,當然控制注碼都好緊要。


講到控制注碼,我就當你一個人搵5萬蚊,你睇300-350萬左右的樓我覺得完全無乜問題。你呢個筆直的話,我諗你都應該睇過一輪沙田中心,好運中心果堆的樓仔先黎問我,我認為果堆問題唔係太大,始終叫市中心,不過都係要搵平盤先係關鍵,你高價入就乜L都死。


你問我應該用9成按定係儲多D錢,我反而問番你你有無能力可以做到唔駛用HKMC 7成搞掂,以300萬計即你手頭都要100個。計一計你呢家資產大約49萬,每月儲15000蚊,你要34個月先儲到,咁你如果咁想買到樓的話,我只可以話你最好都係用9成搞掂佢算。


用9成的好處係你可以將更多的現金留係手,到時你儲多左另一舊錢,就可以用另一人名以9成再買多層樓都得,呢件事可以令你慳番更多時間。


計數做按揭果D我就唔同你計了,因為你搵5皮買300-350萬樓就一定搞得掂,大方向set好就OK。

留言

此網誌的熱門文章

被退休的CEO

DSE題三: 專精一事還是多元人生

大圍車位的潛力