假如錢不是問題的話,你會選擇做什麼?


係呢個世界上,我相信最難解決的問題,係一個人唔意識到有問題的存在,這個問題比起有問題去諗解決方法黎得更難,因為當無問題的時候,什麼都聽不入耳,又如何會認真處理問題呢?


當然,唔同人有唔同的諗法,唔同的性格,唔同的價值觀。所以,有好多野係我認為有問題的同時,你唔一定覺得有問題。舉個例,當我認為等位排隊係好煩的時候,你可能認為是理所當然無乜問題的,這就是價值觀不一样,是無得講又不用解決的。


可是,隊長睇到的問題當然係同人生及錢有關的,但意思唔係話要解決無錢的問題。


話說和朋友食飯,兩個三十出頭的人談天說地,難得的可以又再探討一下人生,不過突然發現要喚醒一個人去思考是一件很困難的是。也許是不同性格而大家又在人生的不同階段,一些我已經歷過,面對過,以及考慮過的野,對朋友來說一切都好像似明又不明,亦未面對,更唔會考慮。


睇開我個Blog的你,都知隊長的年紀雖然係三十出頭,但睇緊的財務安排已經係到死果一日。這種思想有時令我由人生的終點flash back至今日回看,會發現目前的一切又唔係咁重要。不過生存係香港呢個現實社會,你唔可能完全話無錢,所以先至會要財務自由呢件事,而得到自由后先可以全程投入去找尋自己人生的意義。


我的思維係有點玄又有點遠,唔會係一時三刻可以領悟,而且對一些年紀太細或思想未成熟的人就更加難以理解。其實有時簡單一兩個問題就知對方的人生觀是什麼,而通常我會問的就係:


「假如錢不是問題的話,你會選擇做什麼?」


有時我不明白這是不是一個很大膽,很難理解,又或很天馬行空的想法?在我能憶述的答案入面,有人同我講佢想讀書轉行做HR,有人同我講過佢好喜歡現在的公司,更有人答我唔係好明我問乜?被襟制的思想由出世已把自己的人生牢牢困死在狹窄的空間,好像人生除了讀書-->大學-->工作-->結婚-->生仔 -->退休 -->死,就唔會有另一種生活模式,連諗一諗要找尋自己的生命,竟然覺得是一個像伽利略所提出地球係圓而唔係平的理論一样的大膽,我們的香港我們的教育我們的朋友到底發生了什麼事呢?


也許你可能會話隊長你套思想未必人人岩的,我亦認同這一點。不過,我相信最少大部份人如果能夠被喚醒自己原來在過的生活,是有了錢就未必會再一样的過,反而可能會轉向自己的興趣,自己能夠做得好的東西上面,能夠發揮自己最大的潛能,過著一個令自己快樂的人生,也許這個思維也不是太難理解太過份吧?


我只係唔想見到,當大家走到人生終點時,才發現人生過了數十年,卻有太多的遺憾,太多時間過著自己唔想過的人生,而卻用那麼少的時間去做自己喜歡的事情過快樂的人生。這個苦多過甜的比例,是社會田鴨式授與你的,而你今日如果能從matrix中走出黎,你會發現世界很大可以讓你重新探索,但如果你選擇沉睡的話,也希望你一直沉睡,不要到終點時才后悔堅持的為自己選擇了一個可悲的人生。


已經醒覺的你,請勇敢的認清自己的信念,為自己可選擇自己的將來,做自己喜歡做的事,大膽的向目標而戰吧。




留言

  1. 所以我要財務自己, 雖然身邊的親朋唔止我搞咩諗詳, 但我就好少理, 堅持做返自己認為正確的事

    回覆刪除
  2. 你個假設係香港就好難成立....

    回覆刪除
  3. 正正因為咁,財務自由好重要,如果唔係,人生好可能會白過,或一世只為辛苦揾食

    回覆刪除
  4. 現實社會令名利價值勝於一切,但走到人生終點時卻帶不走。
    在我認為過簡單生活,享受生活,追求理想的人生才沒白過。

    回覆刪除
  5. 有時候是受傷多了在逃避,
    有時候是失去了感動的能力,
    有時我們是太累, 是懶得想, 身邊太多牽掛~
    有時候是慾望太大, 知足被批不進取, 沒資格知足,
    也許......幸福感是和身邊的人比出來的吧....

    回覆刪除
    回覆
    1. Why not both?!有資本(~1m), 財技 人脈 ,同思維, 我2011年開始第一層收租,到今日第4件,正現金流已僅足夠我家的洗費。
      財務自由其實真係簡單但不容易,回想當年第一層係咁俾朋友係咁潑冷水,今天,三年後,已大半隻腳踏入財務自由,換來朋輩間嫉妒,仲話我好彩。。其實去到第4件加息到4%樓上租到我都夠供有餘,何況我倆夫婦仲有手有腳。。

      刪除
  6. 你嘅想法好似富爸窮爸,like��

    回覆刪除
    回覆
    1. 是的,如出一徹,好多野我本身都有呢個睇法,富爸窮爸令我有更solid的theory而已

      刪除
  7. 呢篇文真心正,值得反思!

    回覆刪除
  8. 從小時候,老師要我們作文,题目是”我的志願”。每個人在這世界裡的使命都不同,為有從中亨受生命過程的樂趣。金錢只是一種工具而已。

    回覆刪除
  9. 隊長堅持寫博客讓讀者受益匪淺,佩服佩服!曾日去旺角書店買咗你本書,支持隊長繼續開導讀者,讓有限人生無限精彩!

    回覆刪除
  10. 呢個問題問得好!而呢個亦喺我越老越唔識答嘅問題!亦喺越老就諗得越多嘅問題!

    回覆刪除
  11. 最近我未婚夫話想辭左份工去第度禪修一段時間, 沉殿下, 真係跳出左個框框...
    不過如果唔去太耐, 我都會支持佢的。

    回覆刪除
    回覆
    1. 跳得太盡...... 或者係禪呢下我未夠班.

      刪除

發佈留言

此網誌的熱門文章

被退休的CEO

DSE題三: 專精一事還是多元人生

大圍車位的潛力