長路漫漫是如何走過?


一連聽左幾個唔同版本的我的快樂時代,令我忍唔住都寫番篇文章講下,畢竟從歌手,歌詞同人生,都有好多的感嘆。


幾個唔同的歌手,有著唔同的背景,男的女的,年輕的老的,都拥有一個共通點,就係走上街頭,毫無代價咁,唱最幸福的歌。我深信,佢地一地係一班熱愛音樂,喜歡表演的人,而能夠放開現實生活的時間,那怕係一剎那,做自己喜歡的事,都係一件幸福的事。


不過,最令我有感覺的,都係以威歌同circle最震撼。畢竟,威哥的歌聲有著上一個世代的味道,加上歌詞的配合,特別帶出到一種極濃的人生經驗的果種遺憾,而呢一種遺憾,令我聯想起,一個人活左幾十年,有好多事都想做,但無奈因為各種現實條件同社會價值觀的限制,背負著唔同責任歲月,換來的只有一片唏噓,所以當唱到離時代遠遠,沒人間煙火的時候,特別感覺到,有時候我地只想逃離現實,忘記一切,做自己想做的事,又或,唱最幸運的歌去捨發一下。


而circle比我的感覺,並沒有威哥果種濃郁的歲月味道,不過欲帶有一種憂鬱帶點渴望的味道。呢一種感覺,係佢對社會的價值觀有一種反思同唔認同的無奈,但係佢的選擇並非像社會運動的人要以激烈行為抗爭,相反,只係想透過歌聲,舒發對人生的種種無奈,而且,更似在控訴係冰冷的香港社會后面,前路茫茫並睇唔到將來心中的一種強烈鬱結。


呢一首歌,幾個版本,我認為係一個好好的人生反思的機會,諗下究竟我地的長路,是如何走過?畢竟,無論係過去的幾十年,亦或將來的幾十年,人生係咪一定要隨社會的主流價值觀行,定係,你會選擇做自己喜歡做的事?特別係,如果你唔思考的話,會否到六十歲,白了少年頭的時候,先發現原來自己的人生,係充滿遺憾?


隊長我當然一方面,都係一個極度現實的人,如果唔係,我都唔會打份死人工,然后又係度講買樓賺錢,咩財務自由美的人生咁的衰野。但咁样唔代表,係我心底深深處,其無果一種自由奔放的思想,希望呼吸最自由空氣的慾望。不過,人生有時唔到你揀,因為總要食總要生活。問題只係,你幾時有能力做自己想做的野,定係成世人都要背負社會對你的期望,乜9都唔做呢?


如果你識好好營運你的人生,也許,你每天都可以唱最幸福的歌。


我的快樂時代 歌詞


作詞:林夕 作曲:林健華 編曲:林健華

讓我有個美滿旅程 讓我記著有多高興
讓我有勇氣去喊停 沒有結局也可即興
難堪的不想 只想痛快事情 時間尚早 別張開眼睛

長路漫漫是如何走過 寧願讓樂極忘形的我
離時代遠遠 沒人間煙火 毫無代價唱最幸福的歌

讓我對這世界好奇 讓我信自己的真理
讓我有個永遠假期 讓我渴睡也可嬉戲
從今天開始 相識當作別離 時間就似活多一世紀


長路漫漫是如何走過 寧願讓樂極忘形的我
離時代遠遠 沒人間煙火 毫無代價唱最幸福的歌 願我可

無論日夜是如何經過 寧願在極樂當中的我
沉迷或放棄亦無可不可 亮無代價唱最幸福的 願我可

唯求在某次盡情歡樂過
時間夠了 時針偏偏出了錯



留言

  1. 十幾年前聴呢首歌,唔知佢UP乜. 依家先明白D歌詞係咁震撼.....
    謝分享!!

    回覆刪除

發佈留言

此網誌的熱門文章

被退休的CEO

DSE題三: 專精一事還是多元人生

大圍車位的潛力