操盤實例 -- 冇可能買能篇


-------------------------------------------------------------------------------------------
你好!我好鍾意你既文章,因為我都係一個希望得到財務自由既人!
我希望係上車買樓呢方面比D意見我。
我中7畢業後出黎做野都有一年多,
薪金約14K一個月,到而家大約存左8萬蚊,
離上車真係...差好遠。

自問家人都係有車有樓,但我又唔想拎父母錢,
最近同好多人食飯都有討論過上車既問題,
但基本上所有人都係答3個字"冇可能"話我點樣草錢都唔會買到樓,
因為我點草錢都唔會追到個樓價升!!
我自知買樓唔係易事,但我真係唔想放棄上車,
更唔想一世都搵幾多洗幾多,到死都冇物業係手!!

我希望可以得到你既意見!等我可以搵到自己既方向! Thx
---------------------------------------------------------------------------------------------

有方向係好好,但我諗係你的情況下,坦白的說目前我無乜野可以幫到你,畢竟買樓最基本的10%首期門檻,你都仲未有。


不過,又唔駛咁絕望,而且我又唔覺得係"冇可能",因為人唔一定係生活係目前,展望將來只要你為自己準備好的話,時機一到你就可以抓緊機會。所以,首先你應該做的,係先養成一個有紀律的儲錢習慣。 衰衰地我假設你能夠每月儲到5K,一年就有60K,三四年后自不然有180K-240K,加上你手頭的8萬,咁就已經有約30萬係手,算係可以踏過左個門檻,買D 250萬左右的樓。


當然,你的朋友們話點追都追唔到樓價升,多多少少都係一個事實。不過,呢個事實亦說明一點,就係水能載周,亦能覆周,如果你知道樓價升得快過人工,咁你追到果一日,就好應該立馬跳上去,利用層樓的速度去拋離人工的速度,你說對不對啊。


而且,如果你認為樓價係會上升,咁我又想問,你人工能否上升先?姑勿論你人工升幅快唔快過樓價,但只要你能養成一個良好的紀律,今年你每月儲5K,出年加人工就儲6K,后年就儲7K,如此這般,到你三幾年后舊錢又會大D,你要追的只係樓價的10%,計數上就算樓價升10%,你都係追多10%入面的10%,即1%的樓價,如果係300萬就追3萬,實際上又唔係咁難的事。


如果一個唔覺意,到你有能力果時,連個天都幫你話要樓市大跌,你準備左幾十萬係手就更加能夠飛身撲入,而相反你的朋友就只能望門輕嘆,到時你大可同佢講一句,咩都有可能,問題只係你有定無準備。






留言

  1. 世事無絕对的,什麼叫無可能。上天只會幫一些有準備的人。什么也不做的人,一定無可能,但对有準備的人,遇到机会的時候,就變成有可能。共勉之,向自己目標進發。。成功之路就在明天

    回覆刪除
  2. 買樓冇可能,iphone ipad gucci 又買到,真係friend的話就比隊長個blog佢地睇下啦~到時佢地多數您都黎唔切

    回覆刪除
  3. 大話怕計數。
    長大吧!數係要自己計先對自己有用。

    回覆刪除

發佈留言

此網誌的熱門文章

被退休的CEO

DSE題三: 專精一事還是多元人生

大圍車位的潛力