C9揀樓


我老母係一個不折不扣的買樓C9,佢好中意去D agency同D A準八下有咩荀盤,而最近抽起條筋佢又想買樓,所以星期日我就帶左佢去睇下樓以免佢送羊入虎口。


作為隊長,我呢個身份其實我老母係唔知,所以我只能係佢每行錯一步的時候吊下佢等佢唔好比人昆。作為一個不折不扣的C9,佢最容易犯錯的地方係完全無數字無計算的頭腦,亦唔明白自己的優勢,總之好似條盲毛咁人地Agent話荀佢就話荀,其實有小小真係覺得佢只係一隻C9豪豬。


佢揀樓的地區又好離唔開住開的comfort zone,但果區的細價樓已經係無,唯獨前幾日佢想扑鎚的時候我老豆打黎問我話450萬的一層單幢樓收12-15K租金一個月是咪荀,我先至即刻丙到佢開花。作為一個投資者,簡單講我傾向於用大屋苑流通量高的單位作對比,如我話我可以幫佢搵到一層樓約350萬係九龍,每月收12K左右,如果做十萬八萬裝修可能收到13K,點都好應該都平佢差唔多80-90萬但收差唔多的租金,條數顯而易見,不過對佢呢條C9豪豬黎講,佢仲係會prefer comfort zone地段,最后當然由我老豆出手阻止先可以停止呢場浩劫。


星期日,我約左一個所謂的相熟經紀帶佢睇下九龍區,對於唔熟的佢其實都係一個好大的讓步,不過佢事前應該又做左D盲毛的功課,就係打左比以前住果區的阿E去問下果個屋苑唔同的積有邊样野好。有時候呢個世界係好L抵死的,兩條C9撞埋一齊,兩個都係盲毛的時候,問完傾完竟然會以為自己創出左世界的真理,我老母係見到我地的時候,佢話一定要搵"大廚房"先買,我一見呢D歪理我就即刻火滖,我話唔通人地賣大廚房賣貴50萬你都比咩?


作為投資者,個廚房好唔好用,其實關你L事咩?成個屋苑幾千伙,住幾萬人係度,係咪細廚房唔好用果D就無人租,就平人地20%以上的租先?根本就唔會,呢D大廚房咩廳大房細果D鳩野,簡單講係廢的。我同佢講,舉個例,我問你匯豐股票好定渣打股票好,你話邊個好D?如果你肯答我呢個問題都係一個on9的盲毛,因為根本就用錯左perimeters去比較。正確的問題係,50蚊的匯豐同500蚊的渣打邊個股票好D,咁先係正確的比較,因為價錢係決定一切。


講起呢D就有時好火滖,成日聽到話呢度果度買樓投資好,問佢點解,D人會話呢度好好租,果度好好租。其實乜L野叫做好好租,即係話唔憂無人租為止好好租,定係個租金回報好高先係好好租?對我黎講,我呢家買的都係大屋苑,基本上租客呢part從來都唔係問題,咁剩番落黎好租同唔好租的定義只係價錢。攞番我老母最初個例子,佢450萬收12-15K,我350萬收12-13K,佢個agent又sell佢好好租,我又sell番佢我果度好好租,咁即係點L样?價錢就係關鍵,除非你話比我聽人地比果12K上面係有香水有聞味係你好L中意,我sell呢邊的租客係有陣屎味你頂唔L順,咁我無計。


經過左大半日的行程,我老母仲係死要話大廚房個積,我吊都吊到口乾的情況下真係無計,咁唯一能做的野就係要還一口係平的價。人地開375,佢就還370,個Agent即刻緊係開心到跳起,而我就即刻阻止佢,以免佢中左一還即成的呢D白痴野。講真,有邊個agent唔楂價,而且市淡出擊同市旺唔同,你楂住張check大把戰鬥力,駛乜咁急要頂頭鎚買樓?再者,你唔買又唔係無樓住,買黎投資為咩?為賺錢ga ma,你買層market price 成交的野,賺條春咩?


一再強調,作為投資者最大的武器係有兩個,一就係你手上張cheque,二就係要定立清晰目標你要買乜,幾錢買。唔好心急亦係一個關鍵因素,總之就講明比如350萬無樓睇10樓以上就會比票,等agent去幫你做好野。喂,你買平十萬八萬,果度隨時係半年一年租,花小小時間搵幾千個單位入面其中一兩個心態弱的就有,點解唔等?不過,呢招只限投資者,因為自住樓好蝦人,座向裝修都好講心頭好,一講心頭好就唔可以完全用錢去計,因為千金難買心頭好。


點都好,搞左我成日到最后佢差D踩屎,不過當中我都唔係好中意個agent有小小唔尊重我死sell我老母去死,喂講真我介紹得比你就可以stop你,就算比你偷雞食到一單,你都唔駛旨意我會再比投資客你,因為你根本唔識sell投資客,只係識死sell,咁我搵唔到錢又點會番頭幫趁,唯一的可能就係你不斷撞到盲毛C9,傻下傻下又比你sell到咁。

留言

此網誌的熱門文章

被退休的CEO

DSE題三: 專精一事還是多元人生

大圍車位的潛力