財務管理如同行軍


如果你細個果時有玩過下D策略遊戲如三國誌,在遊戲中如何奪城,如何運送物資,如何調兵遣將,你會發現其實個人的財務好多時候都係如出一轍。


點解突然會咁講?因為最近呢兩個月隊長我真係覺得自己行軍已經去到極地。由於我本身之前見臨近年尾,相關的bonus季節又臨近,加上預見租金的收入,所以上個月手痕痕玩左個超長成交的細價樓,一下子將幾十萬的精兵出征(唔係精子),手頭上的士兵數就得番只足以應付未來一個月開支的數,期待緩兵來臨之時能守得住。


不過好景不常,突如其來的保險軍突襲,加上朕過去兩次入場御駕親征馬會,竟然比馬會殺個措手不及,係危急的關頭儲存於匯豐的大軍竟然得番93.5元,連去櫃員機都無法再出兵的情況下,實非朕所能預期。


當然,本身朕亦有兩個習慣,一就係朕知道自已好大喜功的壞習慣,故此好多時一有土匪敵軍來襲,朕一般都會豪不猶豫馬上出兵將之殺掉,以免夜長夢多,故此當保險同馬會軍來襲之時,朕亦能全心全意迎戰,無需分神。而另一方面,朕的天下有太多經常性的來襲,只怪朕亦因自己持住預期緩兵會多,所以放任的同時向水,電,媒,有線電視,NOWTV,netvigator,手機,管理費同差向地租軍挑機,好多時朕自己都唔記得幾時要同邊個作戰,太多的敵人令朕有時亦會失預算。


當然,而家手裡面朕的王牌當然係各個諸侯的每月比朕的緩兵,呢個亦係朕的其中一個主要策略。如果靠朕一己之力,恐怕每月亦必需努力上朝先可以頂得住各路人馬,但諸侯們的幫助,每月穏定的支緩,令到朕每個月都可以將更多的敵軍消滅。


因此,最近朕突然亦再諗起點样重整諸侯的實力,因為最近發現元朗的諸侯雖然國力上升了,但係進貢支援亦唔太理想,所以有點想殺雞取L,然后再係另一個地方再設立多一個諸侯,不過琴晚深思熟慮了一下,來回的經紀佣金,加上再新做厘印+DSD,以及粉刷一下諸侯的新地方,一來一回要比多15萬精兵左右,感覺上又好像不太值得,反而可能一動不如一靜也許也是一個選擇。


點都好,新的緩兵好彩係適當的時候到達,以解左燃眉之急,但係未來亦必需要強國練兵,以再儲足數十萬精兵於明年中時應付攻佔新諸侯城池的大戰,相信未來每個月都必需要節衣足食,先可以有足夠實力應付呢場大戰。


有人問我,玩到得番93.5,駛唔駛去到咁摶,我都認為犯不著玩到咁。不過,我亦知自己最大的問題就係大洗,如果唔迫自己買樓儲錢,手頭攞住幾十個的我,遲早唔知fing左去邊。


留言

此網誌的熱門文章

被退休的CEO

DSE題三: 專精一事還是多元人生

大圍車位的潛力