樓市回暖soon

綠悠雅苑最近消息多多,現場又排晒長龍,可想而知呢家有好多人想上車,政府話出居屋就勁多人去睇,就算最後唔買都可睇到有幾多潛在購買力。


或許你可能唔相信樓市已驟見回暖,但我其實因為買左九龍東果度,而家都放緊我沙田的物業。放匙後第二個weekend,今日一個星期六,我專用的經紀手機已經比人打過十二次,其中有兩個都比到好接近市價的offer比我,不過由於我地呢D唔急賣,所以我都無理佢,死叫番我個高價,一毫子都唔減。


一毫子都唔滅係因為我其實有SSD係身,要大約一月中先至可以正式賣,到時就會比客講少少價。但話說回來,今日咁多電話,我都幾可肯定樓市已經有好多人忍唔住出黎搵樓,而家只係差一個消息,或許小陽春就回來臨。


可能有淡友會話,而家CY搞鳩地產商,BSD出台,樓市點會唔跌?但講真呢個負面消息已經出左好耐啦,大家都預左有時,個市都只係靜,而唔係跌,咁而家地產建設商會擺明已經唔耐煩要發爛西,CY自己又比人搞遊行,一間地產建設商會真係玩司法覆核,或者元旦遊行搞到全城沸騰,真係乜都有可能發生,而我唔知最尾結果會點,但係最壞咪就係有BSD囉,呢家個市都反映左。但如果一個唔覺意話放寬番,個市唔痴線爆上就有鬼。


不過,once again,我之前一路話細價樓要升呢下就直係無講笑,呢家上車的gap越來越大,以前肯將就買遠D買細D都ok,但呢家你肯買個價都幾誇,港九要200萬樓下已經無,300萬係新界都已經開始緊張,一D細價屋苑已經開始爆上300樓上,所以如果樓市回暖再黎個小陽春,上車盤變300萬一D都唔出奇,畢竟大家都知道BSD其實都係迫大陸人向下買的政策,即如佢本身budget 500萬買樓,而家有BSD咪買420萬囉,預番幾十萬係比稅,所以細價樓又再一次係將購買力向下移,真係見到都替上車客心寒。


呢幾日聖誕來臨,祝大家聖誕快樂,希望大家股樓都賺錢,未來一齊係樓市繼續努力,向財務自由出發。


請去like 我 facebook: http://www.facebook.com/pages/80%E5%90%8E%E6%B1%82%E7%94%9F%E9%9A%8A%E9%95%B7/344567395626431

留言

此網誌的熱門文章

被退休的CEO

DSE題三: 專精一事還是多元人生

大圍車位的潛力