I Don't Need Sex


睇到呢個題目,你地可能會奇怪,隊長做乜無啦啦講埋D甜野,之不過隊長我突然開一開facebook,就有感而發。


自從689上台後,作為香港市民的我,如果你沒有被5毛收買的話,應該都感到有一陣不可抗力的勢力籠罩住香港。過去的一些價值感,做事方式,政策,甚至執法,所有所有野都有一份強烈的變化,而當然有好多人都歸咎於阿爺。


從自身出發,隊長其實成日都要番大陸,對於國內的政策,亦見怪不怪,也相對比在香港土生土長連大陸都唔番的人,相對是無咁抗拒的。當然,思維上也許可以再進步一點,但最少從感觀出發,係正常情況下是還可以接受的。


先唔好講是共產主義定資本主義,今時今日講共產連共產黨自己都可能唔會再想,所以先會提出帶有中國特色的共產主義,因此係任何理念下,對於市民同民生黎講,其實從基本上都唔應該有任何矛盾,亦即政府同市民根本不用對立的。


具體一點黎講,生活係香港的人,其實真係好鬼膚淺。香港人受英國統治一百年,根本本身都唔係一個中意談政治的族群,所謂的政黨對比起外國的政治真係小巫見大巫。香港人最關心的,從來都係安居樂業,話之你邊個話事都好,你試下個個人都搵到錢,或者起碼大部份人搵到錢,有邊個會得閒出黎上街啊,大家賺多個錢黎買多串魚蛋食下唔好?係大英帝國下,亦唔見得大家自由左,之不過當時香港經濟好,人人掛住gap錢,搵到食,一定話英國佬好的。大膽D講句,如果係因為阿爺楂Fit,連住公屋的人大部份都搵到5皮野一個月,話之你國民教育日日要唱中國好阿爺好,我相信上街的人一定大幅減少,甚至你叫香港人一齊七一攞著旗仔出黎唱國歌都仲得。


所以,問題只係點解阿爺參與香港政治/策后,香港人並沒有好左?反而生活仲係向后退,特別係689上台后,由國民教育,到打樓市,限奶令,大話波,潛建風雲,語言藝術,到最近的區議會事件,劉俊圖事件,以及進擊王維基,作為一個香港市民可以睇到的,係一個只係想攬權而為所欲為的政府,一個沒有令香港向上流的政府,一個雙重呎度的政府,一個令人氣餧的政府,而背后的主因,可能係3分阿爺,7分一男子吧。


對於隊長黎講,普不普選並非關鍵,反正下一任特首都一定係一個愛國愛港的人仕,亦即好大機會是建制派。普選又好,民選又好,最緊要選出黎的,是一個私心少,能服眾,能令香港更上一層樓的人就好,我相信出得黎行,大家都係求財,我亦相信中央唔會想香港死,不過一男子就求財定求氣,就難講了。所以隊長希望大家唔好過份針對阿爺或大陸,也許,只是一男子因素才令香港退步。


點都好,係2017年之前,好大機會我地都仲要係呢個政府任下suffer,所以我而家都唔係好需要性,因為the government fucks me everyday!!!!!


留言

  1. 做得建制派, 私心點會少?
    無私心者, 又點會甘心日日暗住良心, 去做埋D 嘢去違背民意? 去黑箱作業, 去保劏房波?

    但民主派私心少唔少就唔L知啦,
    做得建制就唔好講良心, 做民主派都未必係真心, 講完

    回覆刪除
  2. 典型新一代的思想。

    我喜歡這一句: ...「具體一點黎講,生活係香港的人,其實真係好鬼膚淺」

    回覆刪除

發佈留言

此網誌的熱門文章

被退休的CEO

DSE題三: 專精一事還是多元人生

大圍車位的潛力