操盤實例 -- 80后百萬小富婆篇

隊長你好!

最近才得悉 貴網誌之存在, 拜讀了 閣下以前的文章後, 真有相逢恨晚之感. 現小妹有置業問題想請教 閣下, 還望 閣下賜教.

小妹也是80後, 月薪$53K, 由於在大機構工作, 收入穩定, 預期每年有3-4%增幅, 兩年後估計另有$15K房屋津貼. 現持有約$1M現金, 另加$30K等值之股票, 每月可儲最少$30K (除稅後). 小妹和家人同住多年, 暫無迫切搬出需要, 但希望3年內可搬出自住. 由於預期沒有父母資助上車, 小妹現有兩個想法, 未知哪個方案較可取? 隊長又是否另有高見?

1. 由於每月有穩定收入, 現在可動用全部$1M現金以作首期. 假設3成首期, 可買約$3M之物業, 如九龍東得寶花園, 或九龍油尖旺/九龍城區之單幢樓.

2. 自辣招通過後, 樓市暫時似乎沒有大升之趨勢. 鑑於小妹每月可供款更多, 如果一年後才置業, 屆時可買約$4M之物業, 選擇上亦較多. 如果"幸運地"樓市今年有微調, 到時所買之物業質素還會較佳, 潛在升幅亦較大 (因小妹始終不相信這幾年樓市會大跌).

如有任何疑問, 歡迎 閣下隨時聯絡小妹. 希望隊長可多多指教!

------------------------------------------------------------------------------------------------------

每次我見到D讀者咁后生就咁有錢,真係覺得香港呢個社會真係卧虎藏龍,行出街求其一個三十歲左右的人,都好有可能係百萬富翁。


講番你個case,既然你認為樓市唔會跌我就比較好說了,主因係我反而希望你諗下如何可以達到財務自由,而唯一能做的就係有兩層樓或以上。


建基於呢個前題下,我認為你可以先以大約3M左右的筆直買入你自己提出的得寶花園。你如果係諗住一個人住的話,其實大一細一你都無問題,可考慮下2.6-2.8M買入311/334/343的盤,或者3M左右買入395/397的盤打通自住。計數我就唔幫你計了因為你人工咁高,你一定供得起。唯獨是我要建議一點,就係你用90%按揭,比保費都係咁話,主要原因係keep住盡量多cash。


如果你咁样做,我當你自住連稅同簡單裝修去左40萬,咁你的錢就係仲有600K左右,計埋你如果每個月可儲30K,你應該一兩三年就可以買多層細單位。


就你個case黎講,你話無迫切需要我就覺得你可以慢慢黎,因為最主要原因係你個屋津好正,所以你用90%比保費都無乜所謂,反正你供得十年八載,其實D錢都係你公司出之嘛,最緊要係你計到條數係用得盡個15K就最好。


不過我唔太建議你第一下就買太大銀碼的樓,記住只有1層樓以上先可以財務自由。你個人工咁好,識玩的你應該下一個十年就會好爽,但你一下自己lock住自己的,要追番買第二層樓,可能又會係五至十年后的事,嘥左自已時間又行左冤枉咁都未定。

留言

  1. 上述小妹唔通 boss 係政府,你好快confirm 啦, 如一個人住唔好買太貴,3M - 4M, 如 gov post, 銀行一定借90%, 何必攞1M覌金呢?

    回覆刪除
  2. captain分析得好好,如果買到210 K - 300 K 就仲好,住完三年再换楼, 你未必住足一世

    回覆刪除
  3. 一望就知係公務員professional grade, 兩年後開始攞十年房津

    回覆刪除
  4. 你地做咩係咁估人地做乜工。。。。

    回覆刪除
  5. 因為妒忌,想起人底...

    回覆刪除

發佈留言

此網誌的熱門文章

被退休的CEO

DSE題三: 專精一事還是多元人生

大圍車位的潛力